joi, 31 decembrie 2009

LA MULTI ANI !

Si-a venit si Anul Nou...Ca cel vechi a expirat si de el ne-am saturat....
Dupa cum am scris acum ceva timp intr-o alta scriere aici pe blog, stiam ca de sarbatori voi primi tot felul de mesaje . Am fost bucuros ca nu am primit asa multe, dar unul a fost deosebit. Nu va spun de la ce numar e, dar e de la un verisor de-al meu...Acest mesaj suna asa : "Scuze ca te deranjez, dar e urgent. Am un prieten care vine de departe si are nevoie sa stea undeva, asa ca i-am dat adresa ta si te rog primeste-L si iubeste-L. Se numeste Iisus din Nazareth. Spune-I incet : Iisus din Nazareth Te iubesc si am nevoie de Tine. Curata-mi inima cu sangele Tau. Binecuvanteaza-mi casa si lumineaza-mi viata. Amin. Trimitela 5 persoane si o sa vezi o minune. te rog nu-l ignora. Amin. " Acest mesaj l-am primit pe telefon...=))=)). Cum asa...Of, viata asta a ajuns de cacat, pentru ca fiecare vrea sa fie mai tare, mai bine vazut decat cel de langa el...Acest mesaj m-a scrabit. Mi-a provocat o sila imensa pentru vara-miu...
Si acest Craciun pe care l-am avut ca si cele trecute a fost unul esuat in familie din foarte mult motive, dar pentru mine a devenit ceva general. Nu am inteles niciodata de ce in mesaje de sarbatori, toti iti doresc sa fi mai bun si sa ierti ? De ce sa nu faci asta tot timpul ? Doar de sarbatori sa ierti ? In fine...O imbecilitate din partea celor care trimit asa ceva...In acest an, Craciunul a fost salvat de prietenii mei...: Angi, Catrinel, Roxana, Florin,Bogdan dar si altor persoane. In nici un caz, familia. M-a scarbit a mia oara...;) Din pacate s-a umplut paharul si voi fi nevoit sa ma mut. Voi face demersuri si aici pe blog, dar dupa venirea noului an.
Ca sa nu te mai plictisesc, inchei aici ultima postare din acest an de cacat. Un an in care am avut multe necazuri, dar si bucurii...Voi face o retrospectiva in prima sau a doua postare din noul an....
Prin urmare, va doresc un 2010, mult mai bun decat anul asta crizat dar si gripat.
Va doresc din tot sufletul, sanatate multa, fericire, belsug, iar casa sa va fie casa...La multi ani si la multi bani, sa aveti in noul an..Numai bine...Ne vedem la anu'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu