joi, 24 decembrie 2009

Sunt BOGAT !

A sosit si Ajunul lui Craciun....Sunt rupt de oboseala dupa un program la servici prelungit. Din pacate cel mai nenorocit, trist si intunecat Craciun din ultimii ani,din punct de vedere financiar a sosit...
In asa saracie nu am mai trait de cand eram fata mare...:)). Asta e, merg mai departe.
E unul din care nu as vrea sa fac parte, dar din pacate timpul nu mai are rabdare...
Prin urmare am primit deja vestitele mesaje de care va povesteam acum ceva zile...Comice....:)). Datorita prietenilor mei, dar in special a prietenelor mele: Catrinel, Mon amie, Roxana si Sabin, am simtit cu adevarat ca am pentru ce trai...Nu pentru a-l face pe unul fericit 5 minute cu un zambet...Pentru asta le voi multumi...Chiar daca este cel mai sarac din punctul de vedre financiar, sunt fericit ca sunt defapt BOGAT. Da, am spus BOGAT. Ai citit bine : BO-GAT, si nici macar nu am castigat la loto. Prietenii mei valoreaza mai mult decat sarmalele, salata de beouf, friptura de porc sau fericirea mea de a sta la masa cu unii membri ai familiei mele ...Le multumesc....Asa ca astept Craciunul. EXISTA ! Astept sa ma cuprinda vraja Craciunului...
Eu va doresc un Craciun linistit, calduros si toate cele bune voua, dar si mie..:D ...NU ierta ca a venit Craciunul. Iarta ca trebuie, in orice anotimp al anului....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu