joi, 4 februarie 2010

Zile din viata mea

Bine v-am gasit dragilor...Alaltaieri, 01.02.2010, am fost la biroul de evidenta a populatiei, penrtu ridicarea noii caerti de identitate. Dupa cum bine stiti, vechea carte a expirat si am avut probleme la angajare datorita acestui fapt...Nu stiam ca trebuie sa ma duc la Sectia 21 Militie, pardon politie, pentru a-i grabi pe acei gabori burtosi, si slanosi sa isi faca treaba.
Nu s-a miscat nimic pana nu m-am dus la sectie ca sa depun o reclamatie. Datorita acestui lucru a doua zi la evidenta populatiei, documentul era acolo...A durat doua saptamani, ca de la sectia de politie pana la evidenta populatiei sa ajunga acest document...O perioada destul de mare, tinand cont ca drumul dintre cele doua locatii il faci in cel mult 30 de minute de mers lejer pe jos.
Vorba lui Badea : "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul". Asa e in Romania cand ai de umblat cu functionarii publici. Te plimba, te ocolesc pana iti ies peri albi, doar pentru a te servi cu ceva.
Cum am spus de cand eram copil mic, MUIE gaborilor. Multa muie lor, ca degaba si-au schimbat blana, ca tot prostia si indiferenta fata de cetatean pute in ei.
Imi pare rau ca ei sunt burtosi de prostie, nesimtire, de grosolanie, si nu de bere ca majoritatea. Bineinteles nu sunt toti asa, dar atat timp cat majoritatea e, automat ii bagam pe toti in aceeasi cocina murdara...
Ieri, .02.02.2010, am fost la petrecerea organizata de Bogdan cu ocazia aniversarii unei schimbari de prefix. Am fost la acea petrecere...M-a anuntat ca ma asteapta la ziua lui, de anul trecut din decembrie. Intrebarea lui suna asa : "Ce faci pe 02.02.2010 ?" . Era o intrebare la care nu aveam raspuns...:))....In fine a trecut momentul si am fost la petrecere. Acolo am vazut persoane care lucreaza cu mine la acelasi angajator, dar nu ii mai vazusem de un secol...:)). La petrecere la fel, oamenii care nu ii mai vazusem de cand eram fata mare...:)).Am fost o mana de oameni..Cei apropiati lui..! Si noi am fost acolo...
Organizarea a fost una buna, dar petrecerea mi s-a parut depasita. Bogdan a vrut ca de fiecare data sa isi sarbatoreasca ziua de nastere atunci cand pica. Nu ca majoritatea, la sfarsitul saptamanii. Petrecerea a fost una clasica, defapt una care imi aminteste de cand eram copil. Pana in 14 ani, ma duceam la petreceri cu colegii de clasa, erau puse pe masa, sucurile, toate mancarurile si stateam unii in fata celorlalti si ne uitam unii la altii...Doar ca pe vremea aia ascultam Andre, 3 Sud Est...alea alea...Amintiri placute, nu ? Eu cand voi reusi sa ma duc la casa mea, vreau o petrecere cum se tinea la mine acasa...Imi e dor de acele petreceri. Cine stie, cunoaste...;)...Cam asta am facut in ultimul timp...
Luni cand a nins asa frumos afara unde credeti ca mi-a fost gandul ? la Bucovina. Drept urmare ce-am facut ? Am scris pe telefon un mesaj care suna asa : "Canta cucu-l bata-l vina, de rasuna Bucovina, Canta cucu in bradut/ De rasuna-n Radauti, mai mai...." . Mesajul l-am dat la multi pentru ca imi era capul la acea zona. Cat de frumoasa e zona, atunci cand e ninsa...Of...
Bineinteles am si o veste proasta...ca de obicei...:))...Postul pe care il gasisem de Inginer tehnolog nu mai este disponibil..:( ....Asta e, merg mai departe.Dupa cum bine stiti, nu aveam buletin si am umblat dupa altuliar acum nu am carte de identitate provizorie, ci am buletin...Poftim dovada...! ! ! Va pup. Pana data viitoare, aveti grija de voi. Numai bine...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu