sâmbătă, 13 februarie 2010

Iubeste Romaneste


Heeei, ce mai fac baietii !? Dar fetele !? Mda, nu am mai scris demult in acest blog, pentru ca am vrut sa scriu ceva interesant, nu doar sa scriu ca am pierdut 3 ore la toaleta intr-o zi ! Vorba aia.Tu cat timp pierzi zilnic la toaleta !? Heeei, astazi suntem in data de 13 februarie. O zi neimportanta pentru unii, o zi banala pentru altii sau o zi putin speciala pentru altii... In sfarsitul de saptamana trecut, am fost la munte, la AZUGA, alaturi de colegii mei de la CRUCEA ROSIE, filiala sector 6. Am fost la un curs de acordare a primului ajutor. L-am luat cu brio, cu nota 9 si 12 . Da, ati citit bine si 12...:)) . A fost un sfarsit de saptamana placut, cu putine ore de somn, cu multa veselie,dar si oboseala. Dupa cum stiti,eu nu ma pricep la vorbe frumoase, inaltatoare, de aceea nu pot povesti prea multe...:D. Jos palaria pentru aceasta organizare...!
Ziua de maine e importanta pentru multi, pentru ca multi "romani" vor sarbatori ziua indragostitilor . Muie ! Niciodata nu am inteles de ce multi romani sarbatoresc "Ziua Indragostitilor" de Sf. Valentin si nu de Dragobete...Ce sunt Dragobetele !? Dragobetele este o sarbatoare romaneasca celebrata pe 24 februarie. Sarbatoarea de Dragobete este echivalentul romanesc al sarbatorii Valentine'S Day, sau ziua Sfantului Valentin,sarbatoare a iubirii. Mda si totusi de ce trebuie sa sarbatorim Valentine's Day si nu Dragobete ? Pentru ca multi mananca de la ei din tara rahat, trebuie sa mananc si eu de acolo ? Pot sa mananc rahat facut la mine in tara, facut de fratii mei...De aceea IUBESTE ROMANESTE, de DRAGOBETE ! . Cum cacat multi romani de Valentine's Day sarbatoresc ziua indragotiltilor, care e e sarbatoare preluata de la americani si ei le declara persoanei iubite : TE IUBESC MULT ! Bineinteles ca in limba romana e facuta aceasta declaratie de dragoste ...Aaaaa, de la americani...Deci trebuie sa o respectam ? Maine, poimaine vom sarbatori si Ziua Recunostintei cu un CURcan importat din America pe masa....Mda... Ce frumos suna, nu-i asa !? Sunt ferm si spun : MUIE tuturor romanilor care sarbatoresc Ziua Indragostitilor cu mult drag, atat timp cat avem si noi o sarbatoare cu aceeasi tematica...! MUIE am spus ! ! !
Intradevar, ca multi nici nu stiu cand sunt Dragobetele. Va spun eu . Pe data de 24 februarie ! Haideti pe 24 sa sarbatorim DRAGOBETELE ! Sa asculatm muzica 100% romaneasca ! In aer liber. Chiar daca ploua, ninge, sau adie vantul fericirii. Declaratiile de dragoste graite sa fie in limba noastra materna. Fiti romani ! Pastrati-va obiceiurile pure, frumoase, unele chiar senzationale.Faceti-le celebre peste granita ! Nu mai fiti romani spurcati cu tot felul de sarbatori importate ! Noi nu suntem cetateni romani ? Am rezistat aici in teritoriile astea cu greu, am pastrat traditii secole intregi si acum parca am fi niste oameni de tot cacatul. Eu nu sunt un kitsch. Si cred ca nici tu. Ma bucur totusi ca in ultimii ani, mai multe firme isi fac reclama si promoveaza Ziua indragostitilor de Dragobete ! Kiss Fm a fost si printre ei, de cativa ani incoace. Traiasca ROM TRICOLOR. Vroba aia : Senzatii tari si de DRAGOBETE ! Suna bestial...Hai sa ne strangem cat mai multi pe data de 24 februarie si sa mergem in grup organizat, cu sau fara iubit/a. la "Poarta Sarutului". O capodopera de la noi din tara care inca nu a parasit granita si se afla la Targu-Jiu. Mare om BRANCUSI, dar tot nu stim sa folosim ce a lasat el mostenire... Ce spuneti ?
Stiu ca imi voi lua multe injuraturi. Dar nu imi pasa . Scriu mare si raspicat ! DE DRAGOBETE, IUBESTE AUTENTIC ROMANESTE !
Sa nu uit tousi, ca Valentine's Day se sarbatoreste de Sfantul Valentin. De aceea, le urez la multi ani si toate cele bune celor care isi sarbatoresc ziua de nume...:)
Ps : LA multi ani celor care isi sarbatoresc azi ziua de nastere : Batranu Gabriel, Cotolan Lidia, si Valentina Stan. Sa aibe parte de tot binele din lume, dar si domnisoare Ana Maria Dragomir, voluntara la Crucea Rosie, filiala sector 3 Bucuresti. Pe data de 14 februarie intra si ea intr-o noua primavara...La mai multe tututror ! .
Ps1 : Ii multumesc lui Ionut, golanul din Botosani pentru poze !

2 comentarii:

  1. Sunt in totalitate de acord cu tine. Ma enerveaza la fel de tare ca si pe tine sarbatoarea asta aiurea de pe 14 februarie. Si intr-adevar merita laudati cei de la Kiss Fm sau initiativa celor de la Rom!

    Frumos blog :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un post despre "dragoste", "iubire" si "Dragobete" care are de mai multe ori in continut cuvintele "muie" si "cacat"...

    Eu nu am nimic cu "Velentine's d(g)ay", nu faptul ca sarbatorim iubirea de prea multe ori este problema societatii noastre, sa fim seriosi... Din partea mea, putem sa "invetam" sau sa "importam" in fiecare zi cate una. Cred ca ar fi o atitudine mai sanatoasa decat sa ii injuram pe cei care cauta pretexte sa isi exprime iubirea

    Te saluta,
    Bogdan

    RăspundețiȘtergere