marți, 23 martie 2010

3 in 1

"Intru spunand ca imi pari cunoscut
Pare ca poate te-am vazut in trecut"

Buna dragilor, care mai e viata voastra !? Dupa cum v-am amenintat aici acum ceva mult timp, acum voi posta acel mult ravnit regulament de ordine interioara....
As dori totodata, daca se poate sa si afisati acest REGULAMENT la vedere la locul de munca, incat sa il vada si seful...:)) . Ce se va intampla dupa aceea, sper ca doar voi o sa stiti...
REGULAMENT
de ordine interioara

Art.1 - Lenea este santate curata.
Art.2 - Daca colegul dumitale munceste, nu este motiv sa faci si tu la fel.
Art.3 - Ce poti face astazi, nu lasa pe maine ci pe poimaine, caci pana atunci ori se uita, ori nu mai este nevoie.
Art.4 - Lucrarea care nu se rezolva de la sine in doua zile nu merita sa te mai apuci de ea.
Art.5 - Serviciul nu-i carciuma ca sa stai si dupa ora inchiderii si nici biserica sa vii si duminica.
Art.6 - Este adevarat ca munca innobileaza, dar societatea noastra nu are nevoie de nobili.
Art.7 - Cine nu munceste, nu greseste so, daca nu greseste merita promovarea.
Art.8 - Orice om trebuie sa aiba activitate, dar asta nu inseamna ca trebuie sa degenereze in munca.
Art.9 - Munca este izvor de sanatate, deci lasati-o in seama bolnavilor.
Art.10 - Daca ti-ai pierdut dispozitia de munca, nu-ti pierde timpul cautand-o.
Art.11 - Noua nu ne este frica de munca, pentru ca stim bine sa ne ferim bine de ea.
Art.12 - Nu rebuie sa doresti moartea sefului ci trebuie sa faci in asa fel incat sa si-o doreasca singur.

Prin urmare, cate articole ati respectat sau incalt din acestea !? Eu am respectat, dar am si incalcat cateva din ele...:D, de muncesc si asta inseamna ca gresesc...
Acest regulament l-am citit si copiat de la maistrul din liceu al clasei , Zainescu Marius. Totodata acest regulament i-mi mai aduce aminte de liceu, de ateierul No. 1, unde el dansa pe manele, hore cu Alexandra Croitoru. El batranel in devenire, iar ea o copila scapata de sub controlul parintilor, cu simt al umorului dar si persoana deschisa oricarei distractii...Imi e dor de acele momente petrecute in acel atelier, de zilele petrecute in liceu, dar sunt constient ca acele zile dar si clipe nu vor mai veni... Tot ce ma bucur dupa acei ani de liceu, e ca am ramas cu perieteni, nu cu fosti colegi de clasa...Ii salut pe aceasta cale si pe ei, dar si pe voi. Pana data viitoare, aveti grija de voi si va doresc numai bine...!
Ps - O ruda a unei prietene are nevoie de sange. Mmai exact, unchiul ei a fost diagnosticat cu leucemie si va avea nevoie de sange. Cei care vor dori sa doneze, ii voi astepta cu drag. Eu va voi spune locul, data si alte detalii legate de donare...Va multumesc...!

Un comentariu:

  1. Ai uitat sa zici de sticlele de vin pe care le beam cu el parte in parte si ajungeam pe 7 carari acasa...ce caterinca si ce vremuri...voi erati cei mai obraznici sa zic asa si eu cel mai cuminte si ma rugam de voi sa ma lasati sa stau la scoala sa invat...:)frumos frumos...

    RăspundețiȘtergere