marți, 1 martie 2011

Vine vine primavara....

Bine v-am regasit dragilor. Astazi este 1 Martie 2011 si calendaristic, a venit primavara, chiar daca afara inca mai e un frig de nu ne vine sa credem... Astazi conform datinilor, am daruit si eu cateva martisoare. Problema ce m-a scarbit astazi pe strazi era ca multi barbati cumparau flori !? WHAT THE FUCK ? In fine, romanul se adapteaza nevoilor, dar si cerintelor...Cui !?
Eu vreau sa va urez o primavara calduroasa, frumoasa si linistita.
Bonus la aceasta postare, sunt doua videoclipuri vechi legate de primvara. Trebuie sa va placa, cel putin un videoclip....:)








ps- La urmatoarea postare as vrea sa fac un vot legat de Facebook. Daca voi face pagina de facebook, sau nu...
Pana atunci, va doresc auditie placuta si toate cele bune...

Un comentariu:

  1. MERSI SERGIU PENTRU CATEVA CLIPE MI-AM AMINTIT DE COPILARIE.MERITA VAZUTE DE MAI MULTI OAMENI MATURI PENTRU A DESCOPERI FRUMUSETEA ACESTUI ANOTIMP SI PENTRU A DESCOPERI COPII DIN NOI.

    RăspundețiȘtergere