joi, 1 septembrie 2011

AMR 10 zile...This is it ! !

Alo, iata ca ne "revedem" din nou...
Am sa scriu ceva legat de 11 septembrie, dupa care la final, voi posta si ceva legat de Ziua Limbii Romane, care s-a sarbatorit in Bucuresti printr-un concert de zile mari.
11 Septembrie 1982, data la care s-a nascut un frate de-al meu. Silviu Anton
11 Septembrie 1985, data la cate m-am nascut eu.
11 Septembrie 2001, data in care S.U.A. a fost ingenuncheata prin numeroasele atacuri teroriste. Acele atacuri au lovit exact in mandria lor. Turnurile gemene. Ce este mai gra, e ca in acest razboi politic, au murit peste 2900 de oameni ! !
Intre ziua de nastere a mea si cea de deces a tatalui meu, sunt exact 11 zile ! Da, tot 11 zile. Si sa nu mai spun ca stau la apartamentul cu numarul 11. Vreau sa spun ca tot pe data de 11 septembrie 2001, m-a salvat de la un teribil accident, Alexandru Bragadireanu ( Vrabet)
Prin urmare, acest grup de cifre, imi da fiori. Nu vreau, dar iata ca imi da fiori...
Acum vreau sa va povestesc de aseara.As putea doar prin cateva cuvinte : magnific, genial, super, mirific ! A fost un concert de nota 10. Acolo au venit si cativa "fani" care-mi citresc blogul si au stiu de acest concert de aici. Ma bucur ca au venit ! N-au avut ce pierde ! A fost o seara frumoasa, cu artisti pentru toate gusturile ! Cred ca au fost in jur de 1500 de suflete. Nu uitati ca limba noastra-i o comoara/ In adancuri infundata. Din pacate, Desteapta-te romane!, nu este si imnul de stat in Republica Moldova.
Pentru ca vorba lunga este saracia vecinului, acum o sa va asez cateva poze de la concertul de ieri !







ps - Blogul, contul de facebook, si adresa de messenger se vor inchide dupa data de 11 septembrie. Dragilor, ASTA A FOST TOT ! Toate cele bune ! Numai bine !

5 comentarii:

  1. Daniel, Târgu-Mureş2 septembrie 2011 la 00:09

    De la una la alta de ce renunti atat de usor? Daca te urmareste cifra 11 las-o sa te urmareasca. Sunt sigur ca odata si odata va obosi. La inchiderea contului de Facebook si eu m-am gandit... Am ajuns sa il verific prea des si am cam uitat si eu dar si 99% dintre cei cu cont acolo cum sa socializeze fara un intermediar. O fi era calculatorului insa daca ne lasam condusi de el pana la urma vom deveni o specie pe cale de disparitie. In seara asta am vazut si eu filmul inspirat de Facebook dar mi-a lasat un gust amar, nu as plati nici 1 leu la un cinema sa il vad. Concluzia ptr asta, Facebook inchis, blog pastrat ptr momentele frumoase din viata. Uneori chiar si amintirile dispar in timp si ti-ai dori sa stii amanunte despre o intamplare pe care nu ti-o amintesti.
    Si iti mai recomand ceva, e un documentar, Zeitgeist, cauta-l, vizioneaza-l, gandeste-te si astept un post de la tine. Nu eram nici inainte un mare credincios insa chiar daca as fi fost documentaru asta iti seamana o oarecare indoiala. Cei care vor sa se i-a in clanta pe teme crestine... Le recomand o slujba si un pahar de jack_daeniel.
    Toate bune!

    P.S.: i can still remember that night as if was yesterday...

    RăspundețiȘtergere
  2. Facebook, mail si blog inchise de pe 11???
    Vrei sa iti faci o iesire "dramatica"? Macar gandeste-te la prietenii tai si infrunta totul in continuare!! Cu siguranta are cine sa te sustina... pe o parte ii cunosc si eu si sunt oameni minunati, la fel ca tine!

    Ne auzim pe 12 septembrie!!!!!!!!!!!!!!!! Demonstreaza-ne ca poti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vorbim pe 12 septembrie Sergiu... Si in plus, nu raspunzi la 2 intrebari cu o intrebare!

    Salutare ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tiberiu, sa ma ierti daca gresesc ! Eu nu am nici macar un prieten cu acest nume : TIBERIU ! Sigur, esti altcineva, care folosesti acel pseudo-nume ! Daca te cunosc si nu ti-am tinut minte numele, sa-mi fie si mai mare rusine ! Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere