miercuri, 28 septembrie 2011

As vrea sa ma dematurizez !

Sambata 1 Octombrie orele 22:30, voi fi la redeschiderea clubului BLUE NIGHT din Regie. Astept aceasta redeschidere, de asta vara, de cand s-a inchis. O fi bine atata vacanta !? In fine...Eu acolo am petrecut multe clipe minunate din viata. Multe nopti le-am "dormit" acolo. A fost clubul cu care am crescut. Incepand cu clasa a-IX-a, balul bobocilor, pana de curand, cu serile speciale de vineri, organizate de Kiss Fm si conducerea clubului, seri intitulate BASARABIAN PARTY ! Acolo m-am distrat la nebunie cu prietenii, unii colegi din Cora, acolo am adunat colegii de facultate si liceu la reuniuni. Mai pe scurt se poate spune si clubul copilariei mele. Am crescut odata cu el. Se spune ca un om moare cu adevarat, atunci cand sufletul lui de copil, moare. Sufletul meu n-a murit, de aceea voi frecventa cu mare drag clubul acesta, mai ales sambata, 01. 10. 2011, orele 22:30. Cine vrea sa se distreze, este asteptat acolo. Daca nu stiti sa ajungeti si vreti sa veniti, ma puteti contacta...Pana atunci, voi face dematurizarea sufletului meu.



Acum va las in compania celor de la Voltaj, cu melodia DEMATURIZAREA. Pana data viitoare toate cele bune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu