marți, 29 noiembrie 2011

Inceput de saptamana

Oameni buni, azi e luni, inceput de saptamana. Ziua a decurs normal la serviciu, dar seara, a fost senzationala. Am reusit sa recapat un prieten, acum ceva timp si azi am fost cu el la bere. E vorba de Ada. Am fost noi frumos de la 8 seara la 11, in "terasa Blue 69". Am baut cateva beri, un cico, am mancat cateva floricele si ne-am distrat. Acum e ceasul 23:26 si ascult la maxim (boxele laptopului Play & Win si Inna) Mai oamenilor, nici nu stiti cat am put sa rad, ce caterinca a fost acolo si cat de bine m-am simtit., dar m-am distrat, si m-am simtit senzational. Ce-i drept mi-a lipsit prietenia asta si totodata timpul petrecut impreuna. Multumesc Ada.
ps- Maine seara ma voi duce la film, dar sper sa termin postararea pe care am inceput-o si care este legata de vizita de "lucru" pe care am avut-o la Iasi, dar si la Bacau... Hai ca va pup pi toti....;)
ps1 - La multi ani, Daniela Ilie (Buni). Sa fi sanatoasa, iubita si fericita ! ! !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu