miercuri, 2 noiembrie 2011

Indrazneste !

Bine ati revenit pe acest blog dupa o perioada in care nu am mai scris, sau postat ceva interesant. Stiu ca mereu sunt cam aceeasi cititori. Or fi si ceva fani ? ( era o gluma...:P ). Titlul postarii l-am copiat de la reclama agresiva a celor de la Kraft Foods, la ciocolata Milka. Daca umblati prin Bucuresti, cu orice mijloc de transport (bicicletea, autobuz, metrou sau doar cu AUTOPICIOARELE) trebuie sa va loviti de cel putin un panou publicitar legat de aceasta ciocolata. Ei au punctat bine. Au spus INDRAZNESTE. Au dat si cateva exemple bune, care nu cred ca vor fi puse in practica de multi oameni, dar mie mi-au dat mult de gandit... Si eu INDRAZNESC sa-mi cer scuze public. Aici, pe blog. De ce aici ? Pentru ca am ranit (putin spus) una din cele mai bune fiinte pe care le-am cunoscut. Este vorba de Alexandra Gudi. Da, de ea este vorba. De ce sa-mi cer scuze ?? Pentru ca am gresit, nemarginit fata de ea. Este o fiinta care m-a iubit, m-a respectat si m-a ajutat de cele mai multe ori. Facea anumite lucruri doar ca sa ma simt bine, chiar daca ea nu era asa fericita ( Ascundea cu precizie acest aspect ). Mi-a oferit toata dragostea ei nemarginita si neconditionata. Doar eu am ales sa ii ingreunez viitorul, atunci cand am spus ca imi e mai bine fara ea... Ei bine am MINTIT ! De nenumarate ori, a incercat sa ma induplece sa-mi schimb parerea si atitudinea, fata de ea, dar mai ales fata de mine... A fost greu. Eu i-am decis viitorul si nu a fost normal. Cum a spus ea : " - Sergiu, nu tu trebuie sa-mi decizi viitorul ,Viitorul il voi petrece alaturi de persoanele dragi mie, iar tu esti una dintre ele". Nu am scris toate astea, ca sa o dau pe spate. Nu am de ce sa fiu un lingusitor acum,in ultimul ceas, dar asa este ea. Nu am mai vorbit cu ea de o bucata buna de vreme ! Regret enorm ceea ce am facut. Daca as putea da timpul inapoi... Am decis sa cer aceasta iertare public, pentru ca de cele mai multe ori, de fata cu alti oameni ii spuneam ca nu vreau sa mai vorbesc cu ea, ca nu vreau sa o mai vad, cu toate ca nu-mi gresise cu nimic. Indiferent daca ea ma va ierta sau nu, eu imi cer iertare aici, acum...Vreau sa-mi accepte scuzele si Sabine, pentru comportamentul meu inadecvat, de furia prosteasca pe care am avut-o. Numai un om care nu munceste, nu greseste !. De aceea, Ada, Sabine, va rog frumos sa ma iertati. Chiar daca imi vor fi acceptate sau nu greselile, nu le voi purta ranchiuna ! Le-am ranit ! Este cea mai grea durerea produsa de cineva apropiat, mai grea decat cea facuta de un strain. Se vindeca greu. Stiu ca i-am gresit enorm ! Iertati-ma... Pe aceasta cale imi cer iertare si celor care le-am gresit prin alte privinte : comentarii , jigniri...si altfel de gesturi inexplicabile... Acum voi pune cateva poze legate de aceasta campanie : INDRAZNESTE ! :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu