sâmbătă, 31 decembrie 2011

Ramas bun, 2011 ! Bun venit 2012 !

Stimati 'tovarasi'. Asta e ultima postare, pe anul 2011, un an in care am avut tot felul de intamplari. Placute sau mai putin placute. Dupa cum stiti din povestirile de pe blog, am avut momente de agonie, dar si momente de un maxim extaz. Acum scriu pentru ultima data si trag linie la anul care tocmai se incheie si maine se continua povestea, dar in alt an. Blogul l-am deschis in anul 2009, atunci cand ajunsesem pentru prima oara la Chisinau. Imi aduc aminte de drum, de emotii, mai ales dupa ce am trecut granita moldoveneasca. Doamne, e asa de frumos orasul ala...Mai incercasem sa ajung la fratii din Moldova, dar am fost intors la granita ! Acum pot ajunge linistit acolo, mai ales ca fratii ma asteapta...
              Prin urmare, prima postare a fost pe 5 Decembrie 2009, avnad ca titlu " Un nou inceput". Primul comentariu pe acest blog, a fost scris de Angela Gramada. Ce-i drept, ea m-a ajutat enorm cu blogul...Acum am peste 125 de postari. Cea mai vizualizata postare, este "Ia neamule amenda" scrisa  pe data de 14.03.2011 si are 423 de vizualizari. La polul opus, cea mai slab vizualizata postare, este cea scrisa ieri, intitulata "Veche si buna: 3 Sud Est - Amintirile", cu 7 vizualizari. Media vizualizarilor este una constanta. In jur de 30-40 de vizualizari...Ce-i drept, blogul a crescut si el. Daca scriu pe google : blogul abecedarul, sau blogul abecedar,  sau veche si buna, primul link gasit de cei de la google, este legat de blogul meu. O fi bine ? Acum ca am scris despre blog, sa va spun si despre mine. Cea mai mare realizare din acest an, e viata pe care o am..Da, am scris bine: VIATA ! Am trecut prin cele mai dificile momente din viata si pur si simplu nu vroiam sa mai traiesc. Cei drept am avut prieteni, care m-au tras inapoi si m-au adus pe linia de plutire. De acolo a tinut doar de mine, daca vroiam sa raman la suprafata sau nu. Se stiu ei care. Multumiri deosebite i le transmit Monica Corchez...Va multumesc tuturor.. Asta a fost realizarea. Alta chiar nu mai conteaza !
               Ultima nenorocire pe capul meu s-a abatut aseara. in timp ce-mi plimbam linistit fesele prin Afi Palace Cotroceni cu Lorena, mi-am dat seama ca, nu mai am portofelul. Prin urmare am pierdut portofelul cu :acte, carti de vizita, bani, abonamente si alte chestii utile. Va dati seama ultimii mei bani din acest an, i-am pierdut. vorba aia. prost sa fi, noroc ca esti...:))
                Dezamagiri...  Poaaai, sunt multe si nu conteaza acum...Prin urmare  pasesc din acest an, sanatos, fericit, cu prieteni si cu incredere in anul care vine. Ce vreau sa fac in 2012 ? Pai cateva lucruri : m-am hotarat si o sa dau examenul auto, pentru  categoria B, voi incerca sa  iau un job part time , pentru a ma muta, si iar ce-mi doresc din tot sufletul este sa petrec macar doua zile la Chisinau. Doar cine ajunge acolo, intelege ce inseamna acel oras.Cu toate ca nu vreau inca un job, ca imi place mult ceea ce fac la filiala sector 6 a Crucii Rosii, dar trebuie. Am spus-o si mai demult. Prefer sa fiu obosit fizic, decat psihic. Si poate voi gasi si eu persoana petrivita pentru mine. Vreau sa fie un an bun daca se poate...Daca o sa fie un an prost, vreau macar sa nu fie mai prost ca 2011. Vom trai si vom vedea...Prin urmare va doresc si voua, ce-mi doresc si mie..:) . Sanatate, fericire si tot ce e mai bun, din toate punctele de vedere...Va mai doresc sa aveti parte de liniste, pace, sa nu avem parte de calamitati, boli si razboaie. Multumesc perietenilor. Multumesc tuturor celor ce m-au suportat cel putin 365 de zile.
                    Sergiu Anton, va multumeste pentru prezenta voastra pe blog, si va doreste numai bine. LA MULTI ANI !

ps : Petrecerea dintre ani o voi face in clubul BlueNight, din regie...!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu