luni, 31 decembrie 2012

Astept cu inima deschisa sa daruiesc....


         Astazi este ultima zi din 2012.  Va vine sa credeti !? Parca ieri treceam in anul 2012. Asta e timpul merge fara oprire, chiar daca noi vrem din cand in cand o mica pauza. Mergem inainte si iata ca intram, cu pasi destul de mari si rapizi in 2013.
         Cred ca anul acesta a fost un an special pentru mine. Am trait clipe de neuitat, am calatorit, am vizitat multe locuri frumoase, am cunoscut oameni minunati, am reusit sa fac chestii pe care mi le propusesem. Anul care vine va fi o noua reusita. Sunt absolut convins. Astept cu inima deschisa sa daruiesc dragoste, zambete, fericire si sa pot sa ma bucur de fiecare clipa si incercare a vietii. Tuturor, le doresc un an nou fericit, sanatate si multe bucurii !
          Din pacate am si un mare regret ! Am pierdut o prietena buna, si nu ca ne-am certat ci din cauza orgoliului meu. Am vrut ca ei sa-i fie bine, dar nu m-am gandit cu adevarat cum ii este ei mai bine. Ea stie cel mai bine...Imi pare rau...Poate in noul an, voi avea curajul sa o vad pe strada si sa o salut, nu sa trec pe langa aceasta persoana ca pe langa un strain !
           A mai trecut un an... Sa va amintiti cu placere de toate implinirile, cu melancolie de toate clipele frumoase si cu incredere in tot ce nu ati reusit. Fiti bucurosi ca ati ramas aceleasi suflete calde !
           Nu lasati pe nimeni sa va distruga sufletul si pacea interioara !
           Noul an sa fie un volun nescris si sa aiba 365 de pagini goale. Va urez sa-l scrieti numai cu lucruri bune, cu impliniri si fericire pentru ca la sfarsitul cartii sa-l cititi cu bucurie !
          Cu mult drag, Sergiu
                        LA MULTI ANI !




ps: Le multumesc tuturor celor ce mi-au trimis mesaje cu urari de Craciun si totodata imi cer scuze ca nu am raspuns tuturor mesajelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu